سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

من و قانون چهارم نیوتن

1393/10/18 23:15
626 بازدید
اشتراک گذاری

هیچوقت فراموشش نمی کنم...فاطمه دهشیری زاده

یادم میاد وقتی تو پروژه های  پایان ترم++C می موندیم میرفتیم سراغش

مثل ِ همیشه روی تختش با آرامش کامل نشسته بود و دفتر و مداد هم دستش

برنامه نویسیش عالی بود

یادمه دکتر مهدوی استادمون میگفتن هر وقت برنامه ای نوشتین که بدون ایراد براتون اجرا شد بدونین یه جاشو اشتباه کردین( شاید اینطوری می گفت که اعتماد بنفسمونو بالا ببره)

ولی فاطمه برنامه مینوشت برامون که همون بار اول اجرا میشد

اصلا یه چیزهایی باید تو خون آدم باشه، با اینکه رتبش به مهندسی برق هم میخورد اما می گفت اومدم نرم افزار که بعدها بشینم تو خونه و پروژه بردارم و کار کنم

ازش خبر ندارم، نمیدونم چه میکنه ،ان شاله که به اونچه میخواسته رسیده باشه ...

اما من

همیشه میخواستم کارم ساعت  مشخصی داشته باشه، وظایفم از حیطه ی آموزش خارج نشه و اونهم تعیین شده باشه...

اما تو این چند سال، غیر از کلیت ِ کار که همون آموزشه بقیش به تبعیت از قانون چهارم نیوتن(به نقل از مامان الهام یکی از دوستان فیزیکدان وبلاگیم) همه چی عکس شده...

و امروز بعد از گذر کردن از آزمون های متعدد هوش و ریاضی و بقول خودشون هفت خان رسیدیم به کار ِ آموزشی  و پــــــــروژه ای...آرام

کاش فاطمه اینجا بود و از تجربیاتش برام میگفت...

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mahtab
19 دی 93 15:49
بهترین آرزوها برای بهترین دوست برنامه نویسم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون از لطف ِ شما دوست عزیزم ولی من هنوز اول راهم و برنامه نویس نیستم
الهام مامان علیرضا
20 دی 93 12:31
خودتون و دست کم نگیرید زهرا جان موندن در کنار امیر جان و وقت گذروندن باهاش معادل با نوشتنِ چندین برنامۀ بدون غلط هست ایشالا که همیشه اوضاع بر وفق مرادتون باشه عزیزم مثل این که قانون چهارم نیوتن داره همه گیر میشه
مامان امیرحسین
پاسخ
فکر نمیکردم از متن اینطور استنباط بشه که خودمو دست کم گرفتم من از خدا بخاطر تک تک نفس هام متشکرم و برای اینکه منو همینطوری که هستم آفریده شاکرم خب بریم سر توضیح نانوشته ها c++درس اختیاری رشته ماست و فقط من از بین هم ورودی هام بعد موافقت کمیسیونِ دانشکده تونستم برای تکمیل 20 واحدم ترم 3 این درسو بردارم والبته بدون هیچ گونه کمکی و در واقع با کچل کردن استادمون(بس که میرفتم و سوال میپرسیدم)با نمره ی قابل قبولی پاسش کردم و همه ی هم ورودی هام ترم 5 یا 7 که درست وقتش بود برداشتن این شیوه ی دور زدن و کمک گرفتن از فاطمه جان در واقع شیوه ی هم ورودی هام و نه من ولی یادمه همراهشون میشدم و به توضیحاتش گوش میکردم اما جدا قبول داری برنامه نویسی غیر از یادگیری اصول هر برنامه،خلاقیت فوق العاده ای میخواد؟ و من معترفم که 1-در برنامه نویسی 2-در دروس ریاضی محض هیچوقت موفق نخواهم شد
زهرا (گل بهشتي من)
28 دی 93 10:13
پست خیلی تخصصی بود. وارد حیطه تخصصی شما نمیشم. از تخصص خودمم که تقریبا دیگه چیزی نمونده و الان صرفا یه کارمندم.
مامان امیرحسین
پاسخ
آره قبول دارم باید برای نوشتن مطلعش وقت بیشتری می‌گذاشتم کاش اینطور نبود زهراجان
الهه مامان سلما
12 بهمن 93 10:14
یاد باد ان روزگاران یاد باددددد موفقیت روزافزون شما ارزوی ماست
مامان امیرحسین
پاسخ
و متشکریم دوست ِ عزیز