سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

بال شاه

1397/4/4 19:47
616 بازدید
اشتراک گذاری

امروز زنگ زدی بهم میگی مامان زنگ  زدم  یه خبری بهت بدم 

گفتم بگو عزیزم

گفتی:بابا بهم یاد داده بعد از پ.ی.پ.ی خودمو چطور بشورم

حالا فقط مونده بتونم در خونه را با کلید باز کنم تا کاملا آماده بشم برای مدرسه رفتن

من:خجالت

بعد گفتی آهان یه چیز دیگه هم بگم

امروز مهرآفرین یه سی دی آورده بود مهد اسمش بال شاه بود

میگم «پادشاه» عزیزم

میگی نه بال شاه

خلاصه از من اصرار و از تو انکار

بعدم قول گرفتی ازم که وقت برگشتن به خونه برات بخرمش

منم در کمال ناامیدی اومدم سوپرمارکت شهرک و بعد از دیدن و پرسیدن فهمیدم که اسمش «بالشها» هست و نه بال شاه...

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)


5 تیر 97 10:57
خدا حفظش کنهمحبت
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسیمحبت
sarasara
5 تیر 97 23:23
خخخخخخخخخخخ بال شاه
بالش ها 
ای خدا این بچه ها چقدر ملوسن
کرفس
6 تیر 97 21:55
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:45
خخخ اخییی
خدا براتون حفظش کنه
 راستی خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنین
مرسیییی
💞💞💞💞
💕💕💕
💞💞
💕
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
8 تیر 97 21:27
خخخخ اخیییی نازی
خدا حفطش کنه
عمه فروغعمه فروغ
12 تیر 97 12:04
هزارماشاللهمحبت

15 تیر 97 21:21
سلام به وبلاگ منم بیاید و نظر بدید ممنون محبت