سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

اینروزها

1393/5/29 16:33
320 بازدید
اشتراک گذاری

مانده ام تا چند ماه قبل که نه تا چند وقت قبل این پسرک دوست داشتنی واحساساتی که اینروزها روی اعصابمان مسابقه دو میدهد را چطور در خانه سرگرم می کردم

من تغییر کرده ام یا او ...

و یا دوستان جدید و یارهای غارش ایلیا (اَلیا)و امیرعلی(عیی عیی) و محمدرضا(مَرِضا) وساینا(هاینا)....هوایی اش کرده اند

دیگر در خانه هم که هست باید کفش بپوشد تا نکند فرصتی برای بیرون رفتن و دیدن بچه ها(بجِها) از دست برود

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانِ بهار
29 مرداد 93 16:40
ای جانم .. با کفش نماز میخونه
مامان امیرحسین
پاسخ
کلا با کفش و دمپایی زندگی میکنه بچم.
الهه مامان سلما
29 مرداد 93 17:10
تقصیر خودمونه که واژه ی شیرین دَ دَ ، رو زود بهشون یاد دادیم و صورت نشسته ، عازم حاکفشی اند و در خروجی....
مامان امیرحسین
پاسخ
گل گفتی خواهر از ماست که بر ماست
mahtab
30 مرداد 93 7:32
ان شاالله تنش سالم باشه به تجربه فهمیدم که هر بچه ای که دور و برش شلوغتره و بچه های بیشتری هستن در دسترسش کمتر میتونه تو خونه بند بشه...نمونش نوه همسایمون که تا در ما باز میشه میخواد بیاد داخل اما پسر من رو به زور باید برد خونشون
مامان امیرحسین
پاسخ
منم با نظرتون موافقم و البته فکر میکنم درصدیش هم ذاتیه
زهرا - گل بهشتی من
30 مرداد 93 8:46
عزییییزم. نازیییییییییییییی
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام زهراجان عسل خان و ببوسید
مامان سحر
30 مرداد 93 10:20
عزیزم دو سالگیت مبارک (با تاخیر چند روزه) ایشالا زیر سایه پدر ومادر عزیزت عاقبت بخیر شوی.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم ممنونم از از دعای زیباتون