سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

عیـــــدانه **

1394/1/11 15:40
798 بازدید
اشتراک گذاری

" گـــیل آقا" شخصیت خیالی اینروزهایش است، وقتی نمیخواهد به سوالمان جواب دهد یا غذایش را تمام کند...گیل آقا وارد صحنه می شود

امروز با هم در حال صرف صبحانه بودیم که :

امیرحسین: نون، کره و عسل بخورم بزرگ بشم؟

بابا: آره بابا، بزرگ بشی که چیکار کنی؟

امیرحسین:برم مهدکودک

بابا:بعدش کجا بری؟

امیرحسین:برم مدرسه

بابا:بعدش کجا بری؟

امیرحسین:برم دانشگاه

بابا:بعدش چیکار کنی؟

امیرحسین: برم سرِ ِکار

من و بابا:تعجب

بابا: بابایی یعنی نمیخوای عروسی کنی؟

امیرحسین:لقمه در دهان سرش را تکان می دهد 

بابا: با کی میخوای عروسی کنی?

امیرحسین: دخـتر

من و بابا:تعجبتعجب

مامان: امیرحسین جان اسم دخترمون چیـــــــه؟

امیرحسین: گیــــــــل آقا
 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان راحله
13 فروردین 94 0:20
آخی عزیزممممممممممممم ان شالله داماد بشی خوشبخت بشی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم
مامان امیر عطا
14 فروردین 94 18:36
ای جونم... گیل آقا...چه عروسی بشه///
هدیه ای از طرف خدا
16 فروردین 94 16:38
سلام مامان امیرحسین نظر اولی که داده بودم مربوط به این بخش بود اشتباها واسه بحث دریا فرستادم
زهرا - گل بهشتی من
20 فروردین 94 9:23
ای جانم. انتخابشو برم من.
مامان امیرحسین
پاسخ
بله خاله جون پسرم خوش سلیقه س
مامان راحله
22 فروردین 94 18:53
____$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$____♥ ___$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ ___♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ __________$$$$$$$$$$$$$ ____♥ _____________$$$$$$$ ____♥ ______________$$$$$ ____♥ _______________$$$_____♥ ________________$_____
نسیم
27 فروردین 94 19:58
من عاشق این دیالوگ ها هستم تا ته افکارشون رو آدم می تونه ببینه عزیزم گیل آقا؟ اینو از کجا آورده آخه؟
مامان امیرحسین
پاسخ
بله همینطوره خودمونم نمیدونیم این اسم کذایی که دوهفته ای میشه کاربردش خیلی کم شده رو از کجا آورده