سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

لالایــــــــــــی

1393/12/27 22:26
286 بازدید
اشتراک گذاری

از "لوک خوش شانس" و "تام و جری" و ..90 درصد کارتون ها و فیلم های سینمایی شبکه ی پویا که جز خشونت و بد آموزی عایدی دیگری برای مان ندارند که بگذریم، میرسیم به لالایـی ساعت ده شبش که هم من و هم آقاکوچولو لحظه شماری می کنیم برای دیدن و شنیدنش، به یکبار شنیدنش می ارزد بخصوص لالایی ترکمن و خراسانی اش..

آقاکوچولو که اینروزها به یاد گذشته های دورآرام، بهانه ی خوابیدن روی پاهای مامان را می گیرد، با دیدن قطاری که در پایان لالایی، بچه هایی  که روی تختشان خوابیده اند را به راهی دور تا ماه می برد، سریع بالش و پتویش را جمع می کند و می رود روی تختش.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
27 اسفند 93 22:33
اتفاقا علیرضا هم عشق لالایی های شبکۀ پویا رو داره که اغلب با برنامه های ما تداخل داره و نمیبینه ببوس امیر جان و از طرف من پیشاپیش سال نو مبارک و روزگارتون خوش
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیزم چه جالب که من هم الان منزل مجازی شما بودم ان شاله در فرصت های آتی ببینید و دو تایی لذت ببرید من هم براتون سالی پر از مهربانی و خوبی و موفقیت آرزو دارم در پناه حضرت زهرا(س).
زهرا - گل بهشتی من
28 اسفند 93 8:50
ما هم لالایی ها رو دوست داریم و شب هایی که ممکن باشه با هم میبینیم. چند تا از اونها رو هم ضبط کرده م که گاهی که وقت خوابش منطبق با ساعت لالایی نیست براش میذارم. تازه گاهی هم وسط روز یا موقع خواب بعد از ظهر هوسشو میفرمایند! براتون سالی پر از موفقیت و خیر و برکت آرزو میکنم.
مامان امیرحسین
پاسخ
خیلی ممنونم خانمی پس عسل خان هم شنیدنشو دوست میدارنمن هم بتازگی لالایی های پویا رو برای زمانی که میریم ولایت دانلود کردممن هم سالی خوب رو براتون آرزومندم
مامان راحله
28 اسفند 93 17:28
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم راحله جان ان شاله سال خوبی پیش رو داشته باشیدما هم خیلی دوستتون داریم