سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

فصل جدید ِ کتابخوانی ِ آقاکوچولو

1393/12/28 23:10
830 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب خوندن یکی از کارهایی هست که من بسیار از انجامش لذت میبرم و در همین راستا فکر می کنم که کتاب میتونه یکی از سرگرمی های مفید برای بچه ها باشه که هم از اون باتوجه به موضوعش بعنوان آموزش غیرمستقیم استفاده کرد و هم جذابه و هم فرهنگ کتاب خوانی از همون ابتدا در بچه ها نهادینه میشه، رسیده بودیم به فصلی از سن آقاکوچولو که هیچ کتابی از دسترسش در امان نبود و بعد و از یکی دوبار خوندن و  فرآیند تکه تکه شدن راهی سطل زباله میشد

سری قبل که رفتیم ولایت، از یک فروشگاه ِ لوازم کمک آموزشی و اسباب بازی دو جلد کتاب تهیه کردیم که این کتاب ها حیوانات و میوه ها رو به زبون شعر معرفی میکرد

سر فرصت زمانی که آقاکوچولو خواب بود شعرهاشو(10 تاش در معرفی حیوانات اهلی و 10 تاش هم در معرفی میوه ها) از حفظ کردم

و بعدش با آقاکوچولو شروع کردم به خوندن، شاید به یک روز هم نکشید که از حفظ شد و البته ناگفته نمونه که شعرهاش بسیار کوتاه و روون بودند و حفظ کردنشون هم کارسختی نیست هم برای مامان ها و هم برای بچه ها

و استقبال آقاکوچولو از اشعار این کتاب ها موجب شده که تصمیم بگیریم هر دفعه و به هدف تشویق و جایزه دادن، از همین سری کتاب ها براش تهیه کنیم.


عکس کتاب ها رو در ادامه ی مطلب ثبت می کنم:

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیر عطا
29 اسفند 93 1:17
عزیزم امیدوارمم همیشه با کتابات انس داشته باشی..
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم