سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

مـــــن 30 ماهه شدم

1393/11/15 16:24
425 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه 19 بهمن آقاکوچولو و روزهای مادرانه و پدرانه ی ما 30 ماهه میشه

این روزهای زیبای بی برف و بارونِ  زمستونی مون به شعر و قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و گاهی گشت و گذارهای شبونه میگذره

هر دفعه از دو ماه پیش که خواستم پست بزارم این مطلب فراموشم شد ولی همینجا میگم که چهار تا از مرواریدهای آقاکوچولو با همدیگه تو بیست و هشت ماهگی رخ نمایان کردن و دندون های شیریش کامل شد.

ادامه ی مطلب عکس هایی از فعالیت های دوماه اخیر آقاکوچولو  هست:

نقاشی کشیدن به سبک "آقا کوچولو"

 

 

 

 

 

 

 

 

یادمه هوا خیلی سرد بود اما دلم میخواست از گشت و گذار ِ پاییزیمون عکس داشته باشممتنظر

 

 

چند روز قبل رفته بودم کتابفروشی و چند تا کتاب خیلی خوب و مناسب سن آقاکوچولو هم پیدا کردم اما صد حیف... میدونم که عاقبتشون میشه مثل این کتاب:

جالب اینجاست که پسر ما بین 12 تا 18ماهگی هیچوقت کتابهاشو پاره نمیکرد اما بعد اون چرا و بعد دوسالگی تقریبا دیگه کتاب تازه ای نگرفتیم

 

موقع خواب امیرحسین هر کدوم از اسباب بازی ها یا عروسک هایی که دم دستش باشند و میبره رو تختش:

 

مراحل انجام کاردستی زمانی که امیرحسین از خواب بعد از ظهرش بیدار شده و حسابی سرحال شده برا بروز خلاقیت:

 

 

 

 

اینم کاردستی که زحمت نصب لب و بینیش به عهده ی امیرحسین بود

این لبخند زیبا هدیه ی من و امیرحسین به شمامحبت

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان راحله
15 بهمن 93 16:59
ماهگردت مبارک عزیزمممممممممم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون راحله جان
زهرا - گل بهشتی من
16 بهمن 93 9:40
مبارکه.کم کم سیبیلا که در بیاد باید دنبال دختر خوب بگردی بریم خواستگاری! آقا پسر چه هنرمنده.هزار ماشااله. ببین چی به سر کتاب آورده!
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونمبیصبرانه منتظرم امیرحسین بزرگ بشه و سرو سامون بگیره لطف داری زهراجان میبینی چه به روز کتاب آورده
الهام مامان علیرضا
16 بهمن 93 22:14
سی ماهگیت مبارک پسرم ایشالا تولد سی سالگیت عزیزم م م م نقاشی کشیدنت رو عشقه اونم با اون سبک خاص اوه علیرضا تا دلتون بخواد کتاب پاره کرده آفرین به گل پسر که خوب با قیچی کار می کنه
مامان امیرحسین
پاسخ
خیلی ممنون خاله الهام پس علیرضای گلمون هم بعله...کاش این دوره ی کتاب پاره کنی امیرحسین هم زود سپری بشه تا بتونم به خرید کتاب های مناسب فکر کنم
الهه مامان سلما
17 بهمن 93 23:11
ای.جونم هزار ماشالا این بچه ها خوره سلولوزن.. ب خدا دیگه روم نمیشه سرکلاسام دفترکتابامو از تو کیفم دربیارم داغونن
مامان امیرحسین
پاسخ
من همین حالا از خونه ی شما اومدم،جالبه نه نه خوشبختانه امیرجان دایره ی خرابکاریش به کتاب و دفتر بنده و باباش نرسیده
مامان راحله
18 بهمن 93 12:04
_________________¶ ________________¶¶ _________¶______¶¶¶______¶ __________¶¶___¶¶¶¶____¶¶ __________¶¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶¶ __________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ___________¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶____¶ _________¶____¶¶¶¶¶¶¶_____¶ _________¶¶_____¶_¶______¶¶ _________¶¶______¶______¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶¶_____¶___¶¶¶¶ __________¶¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶__¶¶¶ ___________¶¶¶¶___¶__¶¶¶ ____________¶¶¶___¶_¶¶¶ ______¶______¶¶¶__¶_¶¶¶___¶ _______¶_____¶¶¶__¶_¶¶___¶ _________¶____¶¶__¶_¶___¶ __________¶___¶¶__¶____¶ __________¶___¶¶_¶_____¶ ___________¶___¶_¶____¶ ___________¶____¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ___¶¶¶¶¶_____¶_¶____¶__¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___¶_¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶___¶¶____¶_¶__¶_¶¶___¶¶¶¶ ¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶__¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶_¶_¶¶_¶¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶______¶¶¶¶_¶_¶__¶¶¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶________¶¶_¶_¶__¶¶_______¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶ _¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶_______¶_¶_¶_¶_¶_¶_¶_____¶¶ _¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶ ¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶____________¶__¶¶__¶__________¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ______¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶ _____¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ____¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶ ___¶¶_____¶_____¶_____¶_____¶¶ __¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶_______________________¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
نسیم
18 بهمن 93 12:28
یعنی اون لم دادنش روی مبل و یادداشت کردنش و اون پایی که شده بالش خرس کوچولوش منو کشت خدا حفظش کنه این وروجک 30 ماهه رو دوست دارم بوسش کنم لطفا شما به جای من این کار رو بکن
مامان امیرحسین
پاسخ
نسیم جان البته دست امیرحسین هست که شده بالش خواب خرسی محبوبش دوست جان حتما اینکارو خواهم کرد با اشتیاق شما هم لطفا فراموش نکنید یادگاری من رو بچسبونید رو لپ هومان جان
نسیم
19 بهمن 93 0:14
میدونی همین الانم که گفتی دست امیرحسینه من کلی دقت کردم تا تشخیص بدم دستشه .... دستش رو طوری گذاشته که من پا می بینم ... البته اشکال از چشمای منه ولی خیلی قشنگه اون عکس... خیلی چشم منم هومان رو می بوسم از قول شما ... این بچه ها لپاشون تو خواب خوشمزه تره ...من نصفه شبا هومانو خیلی بیشتر بوس میکنم بعد از ترس اینکه بیدار نشه بیخیال میشم
مامان امیرحسین
پاسخ
عزیزم نگاتون زیباست و قشنگ میبینه نسیم جان دقیقا همینطوره که میگی مخصوصا تو سن هومان عزیز
مامان امیرعطا
20 بهمن 93 8:18
سلام عزیزم 30 مااهگیت مبارک. چه کوچولوی هنرمندی... ماشالله.
مامان امیرحسین
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان مبینا
21 بهمن 93 19:12
ماهگردت مبااااااااااااااااارک امیر حسین جان ایشالله جشن 100سالگیت عزیزم به به چ عکسای خوشملی انداختی عسلچه خاله
مامان امیرحسین
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون نظر لطفتونه
مامان مبینا
24 بهمن 93 15:17
بوووووووووووووس واسه امیر حسین جون ومامان مهربونش
آیسان
27 بهمن 93 15:46
سلام عصرتون بخیر .اپ کردم دوست داشتید به وب ما تضریف بیاورید منتظریم
الهه مامان سلما
12 اسفند 93 9:43
کجایی زهراجون..کم پیدایی مطمینم داری منزل را میتکانی..خدا قوت