سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

تغییرات

1393/6/18 14:55
234 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها بگمانم روزهای تغییرند..روزهایی که منتظرش بودم

بابا تعریف میکرد دیروز که امیرحسین را برده محوطه برای بازی، امیرحسین برای بدست آوردن توپِ یک پسربچه 17 ماهه -که از قضا همسایه مان هم هست- او را هل داده و بعد از گرفتن توپش هم حاضر نبوده پسش بدهد و یا حداقل دلجویی نماید

نمیتوانستم باور کنم

تا بحال ندیدم امیرجانمان دستش غیرِ نوازش(نازززی به قول خودش) بروی بچه ای بلند شود

نشستیم و با پسرک صحبت کردیم که کارت درست نبوده و آن پسر کوچکتر از تو بوده و اینها و ..

پسرک نیز با دقت در حالی که بستنی میل می کردند به عرایضمان گوش سپردند

پ.ن: میدانم این واکنش در این سن طبیعی است و گاهی نیز حتی بجا..اما چه کنم که دوست ندارم هیچ بچه ای دست ِ بزن داشته باشد

پ.ن:دیروز ظهر امیرحسین با شنیدن صدای بچه ها در راهرو، بهانه گرفت، بردمش و کمی با بچه ها بازی کرد خیالم که جمع شد آمدم و مشغول شدم اندکی بعد دیدم محدثه(دوست پسرک) آمده و میگوید امیر نیست و  رفته داخل آسانسور و بلافاصله اذعان داشت که "بخدا من هلش ندادم"..ده دقیقه ای گذشت تا پسرک را شادان و سرخوش در حال گشت و گذار، در طبقه همکف یافتم

شاید رفتار عصر پسرک، نتیجه ی همنشینی با دوستانش بود.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mahtab
18 شهریور 93 23:45
بله در این دوره سنی الگو پذیریشون به خصوص از همسالان بسیار بالا میره
مامان امیرحسین
پاسخ
بله همینطوره مهتاب جاان و این گاهی خوبه و گاهی نه
زهرا - گل بهشتی من
19 شهریور 93 10:11
این تغییرات در اخلاق و رفتار بچه ها خیلی هم محسوسه و کاملا احساس میشه که دارن شخصیت خودشونو پیدا می کنن.
مامان امیرحسین
پاسخ
اصولا دوسالگی روزهای تغییره
بانو
24 شهریور 93 16:11
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
الهه مامان سلما
31 شهریور 93 10:20
عجب رو به تغییرند!!! این روزها ماهم چیزای عجیب و غریب زیاد میبینیم....
مامان امیرحسین
پاسخ
پس شما هم...سلماخانم زود شروع کردن..شایدم این تغییرات زودگذر باشه!