سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

عکسایی از دومین پیرایش گل پسر

1392/1/22 12:11
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

دیروز ٢١ فروردین ٩٢ یعنی تو هشت ماه و دو روزگی دوباره بردیمت پیرایشگاه،بماند که خ گریه کردی ولی انصافا از دفعه پیش کمتر بود خب آخه گل پسرم مرد شده،بعداصلاح باهم برگشتیم خونه و حموم و لالا...قربون کاکل سیدیت که همونطور سرجاش مونده و تغییری نکرده عین بابایی جونت 

دوست جونیا، ادامه مطلب:

 

1

ببینید در آن واحد من چند تا کارو باهم بلدم بکنم هم دست میخورم حرفه ای و هم متمرکزانه تیوی تماشا میکنم

1

همچنان مشغول تماشای تلویزیونم فرقی نمیکنه از پیام بازرگانی و سریالای تکراری که محبوب مامانمه و فیلم های رزمی که بابام خیلی دوس داره تا سی دی خاله پریا و نی نی ناز و عموپورنگ...

1

1

این چن وقته امیرحسین جون بخاطر دندونش مرتب دستش تو دهنشه شما ببخشید

1

عاشق اینی که بایستی و راهت ببریم،همین که میخوابونیمت نق هات شروع میشه

1

من سید امیرحسین ... پسر مودب مامانم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سمی
29 فروردین 92 12:30
وای قیافشو ببین چقدر مرد شده این گل پسرمبارکت باشه حسین جونم انشاالله آرایشگاه دومادیتزهرا جون اسفند براش دود کنه خیلی خواستنی شده

ممنونم سمی جون،حتما،شما لطف داری
مامان درسا
30 فروردین 92 1:35
عزیز دل خاله ای.
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:49
سلام دوست جونم خوبین؟امیدوارم ایام عید بهتون خوش گذشته باشه
دلم براتون تنگ شده بود شرمنده این مدت نشد بهتون اونجور که دلم می خواد سر بزنم
اما دیگه برگشتم و وب کسری رو آپ کردم خوشحال میشم بیاین پیشمون


چشم حتما
مامی امیرحسین
1 اردیبهشت 92 15:28
مبارک باشه! قبلشم خوب بودا!
ینی این نق موقع خوابوندنشون منو کشته! همش میخوان عمودی تو بغل در حال راه رفتن باشن!

موهای جلوی سرش خیلی بلند شده بود
بله البته منظورم به نوعی تاتی کردنه دوس داره دستاشو بگیرم و تند تند راه بره
پرهام ومامانش
15 اردیبهشت 92 12:38
مبارک گل پسری


ممنونم
علی رییسی
19 اردیبهشت 92 12:52
سلام زهرا جون حال امیر کوچو لو خوبه؟
وبلاگ جدیدمو دیدی؟
به همه گی سلام برسان.


سلام علی جونمممممممممممممممم