سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

آرام چون اقیانوس آرام

1393/8/6 11:27
246 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد گاهی، وقتی دست بده حتی در حد چند دقیقه ی کوتاه تا بیام بشینم پشت سیستم و فارغ از همه ی کار و خستگیم مطلب بخونم.

اما هیچوقت هیچ مطلبی مثل خوندن سطوری که بدست های فرشته ی مهربونی چون آرام نگاشته میشه، منو سحر نمیکنه و حالم و جا نمیاره.

پاینده باشی آرام در کنار حسن ِ  خندون و زیبا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان حسن
7 آبان 93 1:12
خب...حالا من چی باید بگم؟
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.. من احساس قلبیمو گفتم..اما نه همه ی احساسمو قلبم از قلمم خیلی جلوتره
مامان حسن
7 آبان 93 1:15
سلام.. عزیزم مامان امیر حسین که پسرت ماشالله خیلی خیلی نازه..خدا حفظش کنه عزیزم.. ازت ممنونم که پاتیرامو میخوندی..ممنونم که بالاخره از سکوت در اومدی..ازت ممنونم که لطف کردیو این پست رو گذاشتی..عزیزم پروفایلت فعال نیست ازت نمیدونم چیزی ولی میدونم خیلی مهربونیقلبت بزرگه..از اقیانوسم بزرگتر
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام چند ماهی هست میخونم اما بقول دوستان مجازی، خاموش میخونمتون اما مهم لذتیه که از نوشته هاتون میبرم و آرامشی که از ایمانتون بدست آوردم شما به بنده لطف دارید روی ماه ِ حسن جانو ببوسید
زهرا - گل بهشتی من
7 آبان 93 7:42
اینطوری که تعریف کردی همین الان میرم ببینم وبلاگشو.
مامان امیرحسین
پاسخ
آنچه که حسم بودو خواستم به یادگار بزارم و به دوستان انتقال بدم امیدوارم بخونید و بیاید حستونو برام بگید
مامان سحر
7 آبان 93 15:47
مرسی که دوستانتونوتنها نمیذارین خانم...ما بد نیستیم ..این هوا هست که بس ناجوانمردانه سرد است... منتظر دعای خیرتون هستم..
مامان امیرحسین
پاسخ
شکر که خوبین امیدوارم همیشه خوب باشی سحرجان محتاجیم بدعا
الهام مامان علیرضا
8 آبان 93 11:09
ممنون که به ما هم معرفی کردی آرام عزیز رو منم سعی می کنم حتما بهشون سر بزنم و نوشته های زیباشون رو بخونم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام الهام جاان جدا قصد معرفی نداشتم خواستم بهشون بگم که چقدر حس خوبی دارم از خوندنشون امـــــــا به فال نیک میگیرم که شما و زهرا مامان محمدرضا هم از طریق خوندن این پست با ایشون آشنا شدید