سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

شیر و پوشک

1393/3/26 23:21
224 بازدید
اشتراک گذاری

شیر:

دارم سعی می کنم به شیر پاستوریزه عادت کنی به نسبت سه به دو شیرخشک و شیر پاستوریزه پرچرب و مخلوط می کنم و با دمای ولرم هم شبا قبل خواب و هم صبحا ساعت 5 یه شیشه میدم نوش جان کنی

در طول روز هم شاید موقع خواب ظهر شاید هم نه

پوشک:

دو روزه  هر دومون شروع کردیم به یه پروژه ای که فکر نمی کردم انقدر سنگین باشه

جدا از شستن و شستن و شستن و ... نگرانی که بابا از خرابکاری هایی که ممکنه توسط شما صورت بگیره که البته با تحقیقات من اجتناب ناپذیره کارو برام از عصر که مباد خونه سختتر میکنه

امروز از خستگی گفتم قید این دو روزو بزنم و دوباره پوشکتت کنم اما راه رفتنیو بایستی رفت

دوستان دعا بفرمایید

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان طاها
29 خرداد 93 23:47
زهرا جون زود شروع کردی. هم خودت هم امیر خسته میشین. بذار باشه تا خودش بگه.
مامانِ بهار
30 خرداد 93 15:32
منم ازین پروژه خیلی میترسم انشالله که به خیر بگذره ولی فکر میکنم شما خیلی زود داری این کارو میکنی
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام ان شاله برای شما هم همینطور بچه ها گاهی نشونه هایی از خودشون بروز میدن برای شروع پروژه فقط باید صبور بود
الهام مامان علیرضا
1 تیر 93 13:45
سلام عزیزم یک دنیا ممنون که به وب علیرضا سر زدید امیرحسین جون دقیقا یه سال از علیرضا کوچیکتره از پوشک گرفتن مرحلۀ سختیه و به نظر من فقط و فقط آرامش می طلبه. حساسیت در مورد خیس کردن فقط این مرحله رو طولانی تر می کنه من تجربه اش و دارم چون به خاطر حساسیت خودم علیرضا به استرس افتاد و شروع به ناخن خوردن کرد ولی بعد که متوجه اشتباهم شدم خیلی راحت برخورد کردم و خدا رو شکر بعد از چند ماه، ناخن خوردن هم با اعمال تکنیک های دیگه ای بر طرف شد. ایشالا که موفق باشید.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم ازتون خیلی ممنونم که تجاربتون در اختیارم گذاشتین شکرخدا این مرحله هم داره طی میشه وتا نتیجه ی دلخواهم زمان لازمه از حساسیت های بابای امیر هم دیگه خبری نیست چون خرابکاری چندانی صورت نگرفت احتمالا در یک پست جداگانه به تفصیل به این مرحله می پردازم
الهه مامان سلما
2 تیر 93 0:23
انشاالله موفق باشی مامانی...خدا بهتون صبر و آرامش بده.. راستش در مورد شیر خوردنشون..سلما۱۶ ماهه است و روزی یه وعده شیر خشک و یه وعده شیر پاستوریزه بهش میدم، مثل شما...موقع خواب و اول صبح...درطول روزم دیگه نمیخوره، بنظرتون کم نیست؟! راستی با اجازه لینکتون میکنم.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام الهه جان اکثر غذاهای امیرحسین با شیر پاستوریزه هست و من همیشه فکر می کنم مصرف شیرش بالاس اگه سلماجان هم تو غذاهاش ماست و لبنیات هست در طول روز فکر میکنم این مقدار کافی باشه من هم لینکتون کردم
فدایی محیا
2 تیر 93 10:37
عزیزم اوایلش خیلی سخته اما بعدش راحت راحت میشی قوی باش
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم مامان محیا
زهرا - گل بهشتی من
2 تیر 93 11:03
سلام.ممنونم که به ما سر زدی. گل بهشتی شما یک ماه و ده روز بزرگتر از گل بهشتیه منه. فکر میکنم که میتونیم از تجارب هم استفاده کنیم. لینکتون کردم.
الهه مامان سلما
3 تیر 93 13:53
ممنونم دوستم... آره منم بهش ماست و فرنی میدم ، فک کنم کافیه...
مامان امیرحسین
پاسخ
خواهش می کنم الهه جان
مامان زینب
6 تیر 93 0:03
سلام عزیزم امیدوارم موفق باشی .ولی فکر نمیکنی یه مقدار عجله کردی اینطوری هم خودت هم امیرحسین جون اذیت میشین.هنوز آقا پسرمون مهلت داره.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم زینب جان شکرخدا نه من و نه امیرحسین اذیت نشدیم و همه چیز عالی پیش رفت.
ناهید(مامان امیرحسین)
6 تیر 93 16:29
موفق باشی عزیزم