سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

پسر کو ندارد ...

1393/3/16 23:27
282 بازدید
اشتراک گذاری

بله هر چند معتقد به استقلال شخصیت هر انسانی هستم اما با دیدن این صحنه ها معترفم به:

پسر کو ندارد نشان از پدر...تو بیگانه خوانش نخوانش پسر

ادامه مطلب:

یکی از چرخ های ماشینی که امیرکیان برادر زاده ی عزیزتر از جانم برای پسرکمان سوغات آورده بود از مشهد از جایش در آمده و امیرحسین هم که چند وقتی است علاقه اش به "نونو" هایش رشد چشم گیر داشته در صدد برآمد تا خودش دست بکار شده و دست به تعمیر بزند(همانند پدر که کارهای فنی اش حرف ندارد)

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ناهید(مامان امیرحسین)
20 خرداد 93 0:12
موفق باشی مهندس کوچولو
مامان درسا
21 خرداد 93 0:49
ای جون قربونت برم من.
مامان امیرحسین
پاسخ
خدا نکنه
زهرا - گل بهشتي من
25 خرداد 93 11:50
سلام. خدا گل بهشتی تونو حفظ کنه. فکر کنم یک ماه و خورده ای بزرگتر از پسر من باشه. ممنونم که به گل بهشتی من سر زدید.