سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

فندق بابا

1391/10/23 15:08
298 بازدید
اشتراک گذاری

فندقی

بابا بهم نیم ساعت فرصت داده که یه پست جدید بزارم و پیشرفتاتو تو ماه اخیر برات بنویسم

شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

ممنون بابایی گلم

یه چند روزی میشه که روروکتو حرکت میدی منتها عقب عقبی

سه هفته ای هم میشه که روی پات میتونی بایستی

جدیدا هم هر وقت اعتراض داری(گرسنته یا خواب داری) جیغ میکشی اونم جه جیغی

 

امروزم که سورپرایزمون کردی و نشستی یه بار ١٠ ثانیه،دو بار ١٥ ثانیه و یه بار  بیست ثانیه

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

مستندش کردم برات فندق بابا

1تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

1تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

1

مامان من دیگه بزرگ شدم میخوام خودم وبلاگمو بنویسمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

1

نه مثل اینکه کار من نیست ماماااااااااانتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

836582
30 دی 91 15:35
این استعداد سرشار رو بی شک به من رفته...