سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

دندان های آسیاب

1392/9/15 22:21
225 بازدید
اشتراک گذاری

چند ساعت پیش اولین دندان" آسیاب "امیرحسین رویت شد

تعداد دقیق دندان های در راه هنوز معلوم نیست، یعنی امیرحسین اجازه نمیدهد به احدی که ببیند و بشمارد ، تا دست به سمت دهانش میبریم فکر می کند بازی است و دستمان را گاز می گیرد

از هشتم محرم (سه پست پیش شرحش هست) پسرک اسهال شد همین و همین بدون هیچ علامت دیگری

هجده روز و هفته ی آخر این هجده روز هم، بی اشتهایی به آن اضافه شد( بقول بابا،  امیرحسین در آن هفته دوباره شیرخوار شده بود) البته شیر و ماست و دنت که عضو جدانشدنی میان وعده ی این روز های پسرک است

دوبار مطب رفتیم و هیــــــــــچ دارویی تجویز نشد!!

مادربزرگ های امیرحسین نظرشان بود که بخاطر درآمدن دندان است و من هم.

درست سه هفته قبل در خلال تعویض لباس و گریه امیرحسین بخاطر یقه تنگش لبخند"لثه های بشدت متورم و سفیدش" را دیدم و مطمئن شدم اما وقتی از دکتر پرسیدم می تواند برای دندانش باشد با صراحت گفتند

"نـــــــه"

برای خودم هم مسئله شده بود و چند مقاله در این رابطه جستجو کردم و خواندم

بعضی پزشکان اعتقاد به این دارند که رویش دندان ها به سبب بلع بزاق دهان باعث اسهال می شود

خواستم ثبتش کنم یادم نرود  

حالا چند روزی است که دوباره وضعیت به حال سابقش برگشته و پسر خوش اشتهای ما "به ""به " کنان به آشپزخانه میآید و روی پاهایش بلند می شود و اجاق گاز را تماشا می کند و و طلب غذای مامان پز می کند.

دلم از این می سوزد که در این مدت حتی یکبار هم نق نزد یکبار هم کلافه نبود و یکبار هم شکوه از درد دندانش پیشمان نکرد این پسرک همیشه خندان و صبور و شیرین زبان ما

(تازگی ها بابا یادش داده بگوید "بله" و چه شیرین وقتی صدایش می کنیم می گوید "بیه یا بیی" البته هربار بعد از یکی دوبار یادآوری کلمه را ادا می کندلبخند)

خدایا شکرت که این دوره سه هفته که خدا میداند بر من چه گذشت(چون نمیدانستم علت بروزش را و مجبور بمدارا بودم) گذشـــــــــت و چه خوب که خدا انسان را فراموشکار آفریده است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بنیتا
17 آذر 92 3:04
مبارک باشه امیرحسین جون....آفرین که انقدر آقایی و اصلا موقع دندون دراوردن بداخلاقی نمی کنی عزیزم
مامان طاها
17 آذر 92 13:15
مبارک سید امیر حسین جون یه کم اسهال همراه با بوی بد نشونه دندونه. البته تجربه منه که بدست آوردم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جوونم از یه کم بیشتر بود به تجربه همه مامانا باید احترام گذاشت، اینم تجربه ایه که من بهش رسیدم
اليما
18 آذر 92 7:39
كلا دكترها با مامان ها در اين مورد هم نظر نيستند
مامان امیرحسین
پاسخ
بله ظاهرا فکر کنم به این خاطره که مامانا اغلب همه چیو به دندون نی نی ها ربط میدن
ناهید(مامان امیرحسین)
18 آذر 92 15:50
مبارک باشه آقا امیرحسین صبور این دندون درآوردن هم معضلی بزرگیه واسه خودش.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنوم خاله ناهید جوون بس بزرگ...واسه خودش
مامان درسا
18 آذر 92 23:26
مبارکه عزیزم.فدات شم اینقده صبوری.