سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

عکسای آتلیه نه ماهگی گل پسر مامان و بابا

1392/5/27 12:32
666 بازدید
اشتراک گذاری

با نام و یاد خداوند، خاله ها سلام ، امرو از مامانی اجازه گرفتم تا قد یه پست هم من مطلب بنویسم:چند وقت قبلا به اصرار فراوون مامان و بابا رفتیم آتلیه همون آتلیه که برا اولین بار که خیلی کوچول موچولو بودم رفتم آره منظورم همون آتلیه لنزو دیگه، خاله ای که مسئول این آنلیه هست خیلی به من لطف داره چون همیشه برام سنگ تموم می رازه، راستی این دفعه دیگه شرمندمون کرد و یکی دو روزه مکسامو بهم داد که البته ناگفته نمونه پیگیری مامانی هم بی تأثیر نبوده، القصه خاله ها و پسرخاله ها دیگه می تونن تو ادامه مطلب مکسامو اگه دوست داشته باشن ببینن.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طاها
13 تیر 92 22:37
امیرمون ناز بود نازتر شده ماشالله خاله جون. خوشحالم که دوباره اومدی زهرا جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 تیر 92 11:28
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگ شدن عکسات خاله جونم مبارکه
مامان درسا
15 تیر 92 20:04
عکسات خیلی قشنگ بود جیگر خاله.خودت هم خیلی نازی.
خاله پارمیدا
17 تیر 92 9:40
پش ما هم بیانی نی ماتو مسابقه نی نی شکموشرکت کرده اکه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269
مامی امیرحسین
17 تیر 92 18:34
به به چه عکسای خوشگل با خنده های خوشمزه ای
نیلوفر/مامانه روژینا
18 تیر 92 2:06
ای جااااااااااانم مکسات خیلی قشنگه قشنگم.
خاله پارمیدا
18 تیر 92 11:06
.......دوســــــتشم.. .. ..و آبی....... ... .....پشـــــــــــــــت یه ژیـــــان نوشـــــته بــــود..: .. ......نگــــــــــــــام نکـــــن " آبــــــــــ " میـــــــــــــــــــــــشم..
خاله پارمیدا
18 تیر 92 20:52
سلام نی نی جون ارت گله دارم چرا به من رای ندادی این دیگه چه دوستیه که ما به هم داریم هزینش فقط یه پیامک 10 ریالیه
مامان درسا
23 تیر 92 16:19
مامان امیرعلی
25 تیر 92 20:08
هزار ماشاءالله به این پسمل ناز
ناهید(مامان امیرحسین)
14 شهریور 92 9:04
هزار هزار ماشالله. چه گل پسر خوشگلی خداحفظش کنه