سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

دوستت دارم مادر

1392/2/10 0:55
360 بازدید
اشتراک گذاری

و چه زیبا گفت شاعر:

من بدهکار توام ای مادر

    همه جانی که به من بخشیدی

        لحظاتی که برای امن من جنگیدی

           وبدهکار توام عمرت را

              روز هایی که ز من رنجیدی

                 اشک ها دزدیدی و به من خندیدی      

مامان عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم خیلی دوستت دارم

ایکاش میتونستم احساس واقعیمو بهت بگم کاشکی بتونم بهت بگم دوستت دارم...

مادر بودن شیرین و قشنگه ولی سخته ه ه ه ه ه

 دعای شب وروزم طلب عاقبت بخیری برا پدر و مادر عزیزمه 

مامان گلم برامون زحمت زیادی کشیدی واز هیچ چیزی دریغ نکردی

سپاسگزارتم و انشاله بتونم قدر بدونم

روز مادر به مامان گلم و مادرخوب همسرم وهمه شما دوستای نی نی وبلاگیم تبریک میگم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 12:28
همچنین شما مامان زهرای مهربون...


ممنونم عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:07
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



مامان بنیتا
12 اردیبهشت 92 0:49
عزیزم روزت مبارک..امیدوارم سایت همیشه بالای سر پسر گلت باشه


ممنونم گلم
الیما
14 اردیبهشت 92 10:46
روزتون مبارک
سمیه جون
14 اردیبهشت 92 12:59
مبارک باشد این روز بر شما مادر گل...
♥ نیم وجبی ♥
15 اردیبهشت 92 14:41
به به قالب نو مبارک


مرسی نیکوجون