سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

عیدی امیرحسین جون به مامانش

1392/1/1 14:47
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

از چند نفر از فامیل که نی نی هاشون همسن امیرم بودن شنیده بودم که کوچولوهاشون دست زدن رو تو همین سن و تو مجلس عروسی یاد گرفتن

من هم که دیدم فعلا هیج خبری از عروسی نیست خودم دست بکار شدم و کلاس آموزشی دست زدنو شروع کردم البته به اتفاق بابا،مادرجونا،آقاجون،پدرجون و البته دایی و عمو 

کلاسای آموزشی نتیجش به اینصورت بود که پسریمون به جای اینکه دستاشو به هم بزنه با همون سرعت دست زدن،دستاشو به پاهاش میزد و کلی برامون دلبری میکردخیال باطل

اما از اونجاییکه بچه ها تو این سن بعضی کارها از قبیل دست زدن رو خودشون و بوقتش یاد میگیرن و انجامش میدن این شد که خیلی غیر منتظره امروز صبح اول فروردین بعد اینکه از خواب پاشدی همین که میگفتم امیرحسین:دس دس شروع میکردی خیلی خشکل به دست زدن،که اولش گفتم شاید اتفاقی باشه اما بعدش تا شب تکرارش کردی

بله دیگه امسال عید هم شما و هم بابایی گل کاشتیدچشمک

فعلا خوابیدی در اولین فرصت ی عکس ناز از دس دسی کردنت میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
2 فروردین 92 12:42
نازی عزیزم مبارک باشه اولین دس دسی
مامی امیرحسین
4 فروردین 92 21:03
به افتخار امیر حسین بزن دس قشنگرووووووووووووو
حامی
5 فروردین 92 15:28
رمز ما 6979
الی مامان
6 فروردین 92 10:39
مبارک باشید
مبارک باشد
عمو نوروز بهترین های خود را عیدانه ی شما گرداند
عیدی مامان نوش جانش


الی مامان
6 فروردین 92 10:48
مش حسین آقا ا ا ا ا ا پسر خاله دس دسی دس دسی دس دسی ما هم کلی با امیر خان کار کردیم تک مضراب دسی دسی می کردند رفتیم مسافرت باز گشتیم به سلامتی تمام آموزشمان را فراموش کردند ممارست فرمایید بانو و و وو مش حسین آقا مبارک باشی دلبندم
مامان درسا
7 فروردین 92 2:14
الهی خاله قربونش بره.آفرینننننننننننننننننننننننن