سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

یک ماهگی

1391/9/15 15:01
707 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چه لحظه شیرینی بود لحظه تولدت

kalp-001.gif

هرچی بگم کم گفتم

وای که چقدر شبیه بابا محمدت بودی

پسر کوچولوی من با وزن ٣٤٠٠ گرم و قد ٥١ سانتی متر و دور سر ٣٥ به دنیا اومد

برای دیدن عکسای نوزادی گل پسر به ادامه مطلب برید

خیلی سخت بود خدارو شکر که گذشت عزیز دلم

راستی مراقبت ١٥ روزگیتم تا یادم نرفته بگم

وزن:٣٦٥٠

قد:٥٤

دور سر:٣٦

 

مامانی خداییش تا ده روز خیلی آروم بودی

ببین چه ژستی گرفته ناقلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نیم وجبی
10 دی 91 1:14
وای چه نی نی نازی دارین
خدا حفظش کنه
پیش نی نی ما هم بیاین اگه خواستین باهم تبادل لینک کنیم






ممنونم
چه پسر ملوسی!
خدا حفظش کنه
بله حتما،خوشحال میشم
توضیحاتی که زیر عکسایی که تو وب نوشتم نمیاد چه کنم؟
ثمین
11 دی 91 7:37
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...




سلام
در اولین فرصت حتما
متشکرم
مامان حوریه
15 فروردین 93 0:44
خدا همه نی نی هارو برا پدرمادرا نگه داره