سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

پوشک گیران

1393/4/7 0:36
281 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده شب است که امیرحسین از همراه همیشگی و دیرینه اش (مدت:بیست و دو ماه و پنج روز)  جدا شده است بطور مطلق.

تصمیمم بر این بود جامع و مبسوط بگویم شرح این ایام را، اما 24 خرداد ساعت نه شب که با اعتماد کامل قدم به این مرحله گذاشتم وبگردی های شبانه در پرسش و پاسخ و نی نی سایت و چه و چه..استرس عجیبی برایم رقم زد و دچار تردید شدم در این راه، این بود که تمام مطالبی را که خوانده بودم از ذهنم دور کردم و به شیوه ی خود عمل کردم البته چند باری هم پیامکی از رفیق دیرینه ام فاطمه جان که یکسالیست این مرحله را گذرانده مشورت گرفتم همین و بس و راضــــــیم

امـا خوشحال می شوم اگر بتوانم در این زمینه به دوستانی که قصد گذر از این مرحله را دارند کمکی برسانم.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهرا - گل بهشتی من
7 تیر 93 12:44
موفقیتتونو تبریک میگم. برای مام دعا کنید. سخت نبود؟ میگن مخصوصا برای پسر بچه قبل از 24 ماهگی اینکارو شروع نکنین...البته بچه ها با هم فرق میکنن. میشه بگی از چند وقت پیش مطمئن شدی که میتونه خودش بفهمه و بگه؟ خرابکاری زیاد کرد؟ به نظرت من بعد ماه رمضون که تقریبا همون 22 ماهگیش میشه شروع کنم؟
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام زهراجان نشونه بارزی از امیرحسین در اینرابطه ندیدم غیر اینکه از پوشک بعد دفع ناراضی بود آمادگی مادر هم به اندازه ی آمادگی کودک در این مرحله نقش داره وقتی پا به این مرحله میزارین باید تا چندوقت حسابی متوجه و مراقب باشین و بنظرم باتوجه به اینکه شاغلین مطمئنا براتون سخته و اجازه بدین مدت بیشتری بگذره من کل تخت رو با پلاستیک و ملحفه پوشاندم و از این بابت نگران نبودم و فرشامون هم احتیاج به شستشو داشتن 'ی‌
مامانِ بهار
7 تیر 93 16:11
خوشحال میشم اگه بگی چیکار کردی؟ موفق هم شدی؟ دیگه جیشش رو میگه؟
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام عزیزم راه های مختلفی پیش روم بود من هم جدایی کامل از پوشک هم شب و هم روزو انتخاب کردم قدم اول هم برام این بود که بدونم شبا با توجه به اینکه هم شیر و هم آب میخوره دفعش به چه صورته؟شب ادراری داره یا نه و اینکه تو روزهای اول جدایی کودک براش جا می‌افته، که نباید جایی غیر دستشویی کارشو انجام بده البته این به اون معنا نیست که روزهای بعد همچین کاری نکنه نه اصلا حتما اتفاق می‌افته، اما تا تثبیت کامل و اعلام صد در صدی زمان نیازه.
الهه مامان سلما
8 تیر 93 2:19
ماشالا پسری...عالی بود، کار هردوتون.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیزم..اما هنوز زمان لازمه
مامان طاها
8 تیر 93 23:38
خدا قوت
الهام
10 تیر 93 11:20
خدا رو شکر که موفق شدید عزیزم مامانی با اجازه تون من شما رو لینک می کنم
مامان امیرحسین
پاسخ
متشکرم الهام جان شما خیلی وقته لینک شدید عزیزم
مامان سحر
14 تیر 93 13:03
تبریک ! ماهم باید کم کم شروع کنیم ..
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم موفق باشید
ناهید(مامان امیرحسین)
15 تیر 93 15:56
تبریک هم به مامان هم به امیرحسین عزیزم. مرحله مهمی رو پشت سر گذاشتید
مامان امیرحسین
پاسخ
متشکرم ناهید جان اما دلم میگیره اینروزها دیگه تکرار نمیشه
مامان زینب
23 تیر 93 0:54
موفق باشی عزیزم.