سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

بدخواب شدن پسری

1391/10/12 14:57
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

 

جیگر مامان الان سه روزه که خوب نمیخوابی

خیلی خواب داری اینو از چشای قشنگت براحتی میشه فهمید منتها وقتی رو پام خوابت میکنم زمانیکه میذارمت رو تخت زود دمر میشی و همین باعث بیدار شدنت میشه و بعدشم شروع میکنی به خندیدن

انگار دلت میخواد بازی کن

دیشب ساعت 1 پاشدم پوشکتو عوض کنم که بیدار شدیو بد خواب

کلی تلاش کردم تا دوباره خوابوندمت اما اینبار گذاشتمت تو ننوت چوی اونجا دیگه قدرت مانور نداری

امروز بابا موند خونه تا یه سری کارای عقب مونده ی ساختمونو انجام بده،الانم دوتاتون خوابید و منم از فرصت استفاده کردم و دارم مینویسم

ساعت 4 بیدارتون میکنم تا کاراتو بکنم که ساعت 5 وقت دکتر داری برا چکاب

شکلکهای جالب و
متنوع آروین 

راستی امروز بهت حریره بادوم دادم یه مقداری خوردی اما انگار تمایل چندانی نداشتی.

2باره سلام مامانی

              

یه سری عکسای لباساتو گذاشتم والان میخوام گزارش دکتررفتنمونو بگم:

وزن:7400

از دندون هم فعلا هیچ خبری نیس(خداروشکر)

بیقراریتم از قرار معلوم برا دل درده،شکم کوچولوت امروز کار نکرد و کلی از صبح بخودت فشار میاوردی

دادن فرنی و حریره قطع بشه و بجاش سوپ البته بدون حبوبات(از 7 ماهگی) و سبزی(از 6 ماهگی).

آخرشم فقط استامینوفن نوشت

شکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساناز
12 دی 91 18:06
من و چند تا از مامانای دیگه تصمیم گرفتیم لباسای نی نیهامون که کوچیک شده و استفاده نکردیم رو تو یه وب سایت بفروشیم تا مامانای دیگه هم بتونن استفاده کنند تو هم میتونی به ما ملحق بشی.خوشحال میشم به سایتمون سر بزنی و بهم زنگ بزنی۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹


متشکرم از پیشنهادت
ولی من تصمیم گرفتم نگهشون دارم برا تجدید خاطرات