سید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و باباسید امیرحسین جون, عزیز دل مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

امیرحسین، گلی از بهشت

حسب حالی ننوشتیم و شد ایامی چند

1397/3/27 9:11
552 بازدید
اشتراک گذاری

شاید بیشتر از سه سال میشه که نیومدم اینجا...

اومدم بیمارستان «توس» برای چکاپ درحالی که منتظر نوبت نشستم دلم یهو هوای اینجا رو کرد

البته شاید بیشتر به این خاطر بود که غولی به اسم اینستاگرام رو شب گذشته از گوشیم پاک کردم و حالا خیلی برای خودم(آه چه لذت بخش و غریب هست این واژه) وقت دارم.

امیرحسین پنج سال و ده ماهشه، فارغ التحصیل مقطع پیش دبستانی و در شرف کلاس اولی شدنه.

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 10:30
سلام.
چه خوب کردید که دوباره اومدید.
منم در حال ترک اینیستا هستم و سر خودم رو با نی نی وبلاگ گرم می کنم. اینجا محیطش سالم تره.
مامان امیرحسین
پاسخ
فعلا یک روز از ترک گذشته و من بسیار راضی ام،از آشنایی شما خوشوقتم😃
زهرازهرا
27 خرداد 97 11:34
سلام.
خیر باشه مامان امیرحسین جون. نی نی داری؟ مارو یادت هست؟
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام زهرا جان نه عزیزم نی نی جدیدی غیر از دردانه ندارم
معلومه که یادمه دوست من
تولد ریحانه جان با تاخیر زیاد خیلی خیلی مبارکه عزیزم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
27 خرداد 97 21:43
سلامم خیلی خوب شد که اومدین💙
میشه3 پست اخر وب ما رو پسند کنین؟💜
ممنون میشیم💛

💙💝💛💜💚
💙💝💛💜
💙💝💛
💙💝
💙
 
مامان امیرحسین
پاسخ
بروی چشم
sarasara
1 تیر 97 0:54
بچه هامون بزرگ شدن باید خودشون خاطراتشون  هاشون و بخونن
مامان امیرحسین
پاسخ
بله،همینطورهمحبت